1

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: : توجه به احداث خانه‌های عالم خود یک مؤلفه مهم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.

 به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه از مراحل ساخت خانه عالم روستایی در روستای لهندر بازدید نمود.

1

 

4


حجت الاسلام امیرشاهی در خصوص لزوم ساخت خانه های عالم گفت: کار فرهنگی در روستاها مستلزم داشتن جایگاه و قرارگاه فرهنگی نظیر خانه عالم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه اظهار داشت :  روحانیون در توسعه اصول دینی و فرهنگی جامعه نقش اساسی دارند، یکی از سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حوزه استقرار بر این اصل بوده است تا تمام مناطق استان و شهرستان به یک میزان از حضور روحانی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد : حضور جدی روحانیان مستقر در روستاها موجب می‌شود تا مردم در روستاها کمتر دچار مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی شوند و ایجاد خانه عالم و استقرار و حضور روحانی در روستاها مزایای بسیار خوبی را به دنبال دارد.

حجچت الاسلام امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ابراز نمود : توجه به احداث خانه‌های عالم خود یک مؤلفه مهم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی است و در راستای تحقق این امر مهم سازمان تبلیغات اسلامی جدی است.

روستای لهندر از توابع بخش گلیداغ در شهرستان مرزی مراوه تپه می باشد.

انتهای پیام/ج