amirshahyy95

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: ترویج یاد و نام شهیدان یکی از عوامل مهم در مقابله با برنامه‌ی دشمن و حفظ مقاومت توأم با شوق و طراوت در ملت است و نگهبانی یادِ شهدا یک وظیفه است.

به گزارش راه اترک، نشست مسئولین کمیته ی اجلاسیه 4000 شهید در شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.
در این نشست که مسئولین شهری و شهرستانی حضور داشتند، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی ، دبیر این کمیته در سخنانی گفت: : ترویج یاد و نام شهیدان یکی از عوامل مهم در مقابله با برنامه‌ی دشمن و حفظ مقاومت توأم با شوق و طراوت در ملت است و امروز نگهبانی یادِ شهدا یک وظیفه است.

ejlasie1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه اظهار داشت : لزوم تبیین اهداف و آرمان‌های بلند شهیدان، نکته‌ی است که در بحث چگونه زنده نگه داشتن یاد شهیدان باید به آن توجه کرد ، برخی سعی می‌کنند آرمان‌های والای شهیدان را پنهان کنند و دفاع مقدس را در سطح جنگ‌های معمول دنیا و آرمان آن را در حدّ عقب راندن دشمن متجاوز تقلیل دهند.

ejlasie2
دبیر کمیته فرهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در شهرستان مراوه تپه بیان کرد: فرهنگ شهید وشهادت به ما می آموزد که باید حامی محرومین بوده و کمک کار آنان باشیم ،شهدا نقش هدایت گری جامعه ما را به عهده داشته اند و با نثار خون خود به ما آموخته اند که باید در برابر استکار جهانی  امریکا و اسرائیل ایستادگی کنیم و آنان را دشمنان خود بدانیم.
در ادامه هر یک از اعضاء حاضر در جلسه نقطه نظراتشان را در خصوص برگزاری مراسم ارائه نمودند.
در پایان حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ضمن جمع بندی مباحث مطرح شده افزود: کلیه برنامه ها باید با تامین منابع در نظر گرفته شده و طبق مصوبات اجرا و انضباط مالی هم رعایت شود.

انتهای پیام/جامی