amirshahy20

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: باشد تا جامعه صالح نباشد و نتواند لیاقت‌ها و شایستگی‌های خود را برای درک امام زمان(عج) نشان بدهد ظهور امام زمان(عج) به تأخیر خواهد افتاد.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز امامت ولایت حضرت مهدی ( عج ) گفت : نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلکه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ نیز به شمار می آید.

حجت الاسلام امیر شاهی اظهار داشت : جامعه علاوه بر امید باید نشاط معنوی داشته باشد، جامعه منتظر جامعه پویا و رو به آینده است، به همین دلیل است که ما به جشن‌های منتسب به امام زمان(عج) (مثل آغاز ولایت و امامت ایشان) اهمیت می‌دهیم و آن را بزرگ می شماریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ابراز نمود : اصلی‌ترین و اساسی‌ترین رکن جامعه منتظر قبل از ظهور آن حضرت(عج) توجه به تقوای عمومی و تقوای جمعی است نه تنها باید فرد متقی باشد بلکه جامعه باید جامعه صالح باشد تا جامعه صالح نباشد و نتواند لیاقت‌ها و شایستگی‌های خود را برای درک امام زمان(عج) نشان بدهد ظهور امام زمان(عج) به تأخیر خواهد افتاد.
ایشان در پایان خاطر نشان شد : انتظار و اعتقاد به حاکمیت صالحان در آینده، مسئولیت‌آور است، یعنی صرفاً چشم‌انتظاری و چشم دوختن به مسائل جهان کافی نیست، منتظر باید مسئولیت‌ها و تکالیف سنگینی که نسبت به خود و جامعه و حتی نسبت به آینده و جامعه جهانی دارد را عمل کند و بدان‌ها پایبند باشد، اگر به این مسئولیت‌ها و ماموریت‌های خود عمل نکند احتمال می‌دهیم که نتوانند آن جامعه موعود و زیبای ظهور امام زمان(عج) را درک بکند.

انتهای پیام/ج