یک باند کلاهبرداران اسکیمری درشرق گلستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش راه اترک، فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از دستگیری باند 3 نفره کلاهبرداران اسکیمری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هاشمی، فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از دستگیری باند 3 نفره که با کپی کارتهای بانگی اقدام به خالی کردن حسابهای شهروندان می کردند، خبر داد.
سرهنگ هاشمی در این خصوص گفت: در بررسی فنی و تخصصی حساب بانکی مال باختگان محرز شد که برداشت از حساب بانکی آنها از طریق کپی بانکی به وسیله دستگاه اسکیمر و توسط افرادی در پوشش فروشنده میوه صورت گرفته است.
وی ادامه داد: با شگردهای خاص پلیسی متهمان شناسایی و بلافاصله ماموران با دریافت حکم قضایی باند سه نفره اسکیمر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاله با بیان این که متهمان با این شیوه اقدام به برداشت غیرمجاز حساب شهروندان به مبلغ 2 میلیارد ریال کرده بودند گفت: در این خصوص پرونده ای برای متهمان تشکیل شده و متهمان به مرجع قضایی تحویل شده اند.
هاشمی در پایان به شهروندان توصیه کرد در هنگام خرید ، خودشان عملیات پرداخت را انجام دهند و رمز عبور را وارد نمایند چرا که با این شیوه امکان سوء استفاده وجود نخواهد داشت و در صورت بروز حوادث این چنینی در فضای سایبری به پلیس فتا مراجعه و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و یا با مرکز فوریتهای پلیس به شماره 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/رضا جامی